vrijdag 18 maart 2011

De grootste fout

De grootste fout

2 opmerkingen:

  1. Hier nog maar eens een berichtje van ons front! Vandaag slecht dagje voor mij,onze jongste zoon loopt al meer dan een week rond als een puber ( van 8 jaar!!)Weet met zichzelf geen raad,wordt heel snel boos,reageert alles op ons af,...en vandaag na school een serieuze huilbui "ik wil niet meer naar school,mama,het is daar toch zo saai".Mijn hart bloedde,wat te doen in zo'n geval???Hij wil niet dat ik zijn leerkracht aanspreek daarover omdat er dan een gesprek volgt...Hij wordt al begeleid op school voor zijn hoogbegaafdheid,krijgt extra oefeningen maar toch voelt hij zich er niet goed bij.Ik weet het even niet meer momenteel!Wachten we af of spreken we er toch iemand over aan??

    Liefs,

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb je een reactie gestuurd volgens mij was de eerste x niet gelukt...ben nog een beetje zoekende op het blog

    BeantwoordenVerwijderen